TESLİMAT KOŞULLARI
1. Genel Teslimat Bilgileri:
Mix Plus, siparişlerinizin güvenli ve hızlı bir şekilde adresinize teslim edilmesi için özen göstermektedir. Tüm siparişler, kargo yolu ile gönderilecektir. Siparişiniz, onaylanıp ödeme işlemi tamamlandığında, belirtilen teslimat adresinize, en kısa sürede gönderilecektir.
2. Teslimat Süresi:
- Siparişleriniz 2 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Teslimat süresi, sipariş verdiğiniz bölgeye ve kargo şirketinin çalışma temposuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
- Siparişinizde özelleştirilmiş veya tedarik süresi uzun ürünler yer alıyorsa, bu süre uzayabilir. Bu durumda, size teslimat süresi hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
Teslimat süresi hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
3. Kargo Ücreti:
Kargo ücreti, siparişinizin tutarına ve teslimat adresinize göre değişiklik gösterebilir. Kargo ücreti sipariş sırasında sipariş toplamınıza eklenir ve ödeme işleminde açıkça belirtilir. Belirli bir tutarın üzerindeki siparişlerde kargo ücretsiz olabilir, bu kampanyalar zaman zaman sitemizde duyurulacaktır.
4. Teslimat Adresi ve Bilgileri:
Siparişinizi verirken, teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde belirtmeniz önemlidir. Yanlış veya eksik adres nedeniyle yaşanabilecek teslimat problemlerinden Mix Plus sorumlu tutulamaz. Teslimat yapılacak adresin, ilgili yerleşim yerinde geçerli bir teslimat bölgesi olduğundan emin olunuz.
5. Teslimat ve Kargo Takibi:
Siparişiniz kargoya verildikten sonra, kargo şirketi tarafından size bir takip numarası verilecektir. Bu takip numarası ile siparişinizin yolculuğunu takip edebilirsiniz. Kargo takip numarasını, siparişinizle birlikte size e-posta yoluyla bildireceğiz.
6. Teslimat Anında Ürün Kontrolü:
Kargo teslimatı sırasında, ürünlerinizi dikkatlice kontrol ediniz. Eğer ürününüzde herhangi bir hasar veya eksiklik tespit ederseniz, kargo görevlisine tutanak tutturun ve derhal Mix Plus müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Ürününüzün hasar görmesi durumunda, ürünün değiştirilmesi için gerekli işlemleri başlatacağız.
7. Teslimat Yapılamayan Durumlar:
- Siparişinizin teslimatı sırasında adresinizde kimse bulunmazsa, kargo şirketi ile yeniden teslimat için iletişime geçilecektir. Belirtilen süre içinde teslimat yapılmazsa, siparişinizin geri gönderilmesi işlemi gerçekleşebilir.
- Teslimat yapılacak adreste yanlışlık ya da eksiklik tespit edilmesi durumunda, teslimat gecikebilir veya yapılamayabilir. Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz önemlidir.
8. Yurtdışı Teslimat:
Şu anda yalnızca yurt içi teslimatlar yapılmaktadır. Yurtdışına gönderim için planlama yapılması halinde, bu durum sitemizde duyurulacaktır.
9. Kargo Şirketi:
Siparişleriniz Aras Kargo tarafından teslim edilecektir. Kargo süreci hakkında herhangi bir sorunuz olursa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.